Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Bi de bu s.k çıktı şimdi başımıza.. "Ay ben masa başı işte falan çalışamam ki yaaa.. Hep gezmem lazım, çok özgür ruhluyum beeeeeeenn.."


Indiana Jones musun, Macerayı Seven Adam mısın .mına koyim, masa başı işte çalışamazmış. Ulan ben biliyorum, şöyle diyenlerin hepsi akşam oldu mu çekip pijamaları eşşek gibi 4 saat oturup dizi izliyolar. Yalansa yalan deyin lan.

Beraber otururken şurdan bi bakkala git, çekirdek mekirdek, iki bira al gel içelim desen gitmezler ama di mi?? Nerde ablacım senin özgür ruhun, maceracı kişiliğin.. Daha bakkala gittiğin nadir gözlemlenmiş, diyosun ki gitcem ben buralardan, masanın başında oturmuycam..

Sanki anası babası hepsi olimpik sporcuydu da, pusulayı da bunnar buldu, Amerika'yı keşfettiler..

Otur oturduğun yerde, masanın başı da olsa, zıkkımın peki de olsa işini yap, gölge etme güzel ablacım..

0 responses to "Ay ben masa başı iş, bilmiyorum yanee.."

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin