Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Hani bi tane mani vardı küçükken;

"Gel bizim hamama
***** benim kamama*
nınınını.."


falan diye giderdi. Tamamı aklımda da blog'un seviyesini düşürmemek adına yazmıyorum. Zaten asıl sözüm de bu maniyi ilk bulan gerizekalı sabi sübyana.

Ulan sen o yaşında kamayı nerden biliyon? Hadi kamayı bildin, kamayla, kendi pipinin metaforunu yapmayı nerden biliyon? Ayrıca hamamda kadınla erkeğin, hatta kızla oğlanın ne işi var?

Cevaplanamayan sorular anasını satiyim gece gece.. Bulsam dövcem çocuğu ağız burun patlatcam.


Pis!

*Kama dediğin de işte böyle hançerden biraz büyük, kılıçtan küçük pıçah gibi bişe. Ben de geçen gün merak ettim de öğrendim..

0 responses to "Küçük kafası"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin