Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...




Birisi beni bu kızla tanıştırabilir mi lütfen.. Çok ortak noktamız olduğunu düşünüyorum zira..

Ben bu numaraya haftalarımı vermiştim. Hala daha da ne zaman babamın yanında yapmaya kalksam(alışkanlık olabiliyo çünkü, istemsiz atıyorum bazen baloncuklarımı) kafama tokadı yirim..

Çok zor olaydır ama, herkes yapamaz. En azından öğretmeye çalıştıklarımdan hiçbiri öğrenememişti. Denemek isteyenlerin tek ihtiyacı olan tükürük. Ya da tükmük.. Kolay gelsin..






1 response to "Bu Dünya'da yalnız değilim.."

  1. yani tükürük pısslatmak gibi bir çirkinlikte olan bir olayı topluma mal edip bunu bayan gibi kibar varlıkların üzerinde gösterince az pis bişey olduğunu göstermez yani. tükürk o. pis yani. çok afedersin yolda balgam görünce midesi kalkan var kalkmayan var. yani ne demek bu.

    Adsız

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin