Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Süpersonik memleketimin süpersonik insanı, bankamatikten aldığı parayı bile saymadan cebine koymuyor.

"Uzay yolu'nda bu mına kodumu kompüterleri hep hata yapıyodu, arızalanıyodu, benim parayı da eksik vermiştir belki, neme lazım." diyip diyip...

2 responses to "Memleketim."

  1. bende yapıyorum lan onu hatta paralar gelirken lan bu ibne ya yanlış saydıysa diye tıs tıs oluyorum ki sorma

    Kasux

  2. Bazen de hakkaten ben yanlış sayıyorum, alete kızıyorum yanlış verdi diye..

    Teknoloji işte, gelmiyo türk insanına..

    Mehmet Tuna

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin