Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Böle de bişi varmış. Teetotaller diyolar uygulayanına.. Ağzına alkol koymayan insanlara, yani bunu prensip edinmiş insanlara bu isim verilirmiş. Çok da mantığım almıyor açıkçası.. Hani aran olmaz pek falan anlarım ama, ben bu zıkkımı ağzıma sürmem demek de saçma lan..


İç iç karını döv, araba kullan demiyoz ki.. Baya da adam var böle ha.. bak Wikipedia'dan buldum, zebil gibi.. Aralarında kokain bağımlıları bile var lan.. "Kokain içiyorum ama alkolü ağzıma sürmem cicim..." Böle bi Dünya mı var lan..

Gözüme takılanları yazıyorum buraya, assktr diyeceğiniz çok isim var. Ben en çok David Bowie'ye şaşırdım. O şarkıları nası yazdın o zaman godoş demezler mi adama...

  • Dick Advocaat
  • Ryan Adams(Geçtim alkolü, sen küfür etmeyi bıraksan gene adam olmazsın..)
  • Tony Adams(Arsenal'in eski kaptanı.. Hadi bu topçu eyvalla..)
  • Akon(İnanmam müdür.. O klipleri çekicen sonra alkol içmiyorum.. Yavaş..)
  • Tyra Banks(O memelerin içi güğüm güğüm süt demek ki..)
  • David Beckham(bi tane de kötü alışkanlığın olsun Allahsız..)
  • David Bowie(Lan adamın bi gözü başka renk, biz gözü başka, ne demek alkol içmiyorum.)
  • Gerard Butler(İskoç değil mi olm bu adam.. Benim bildiğim İskoç'lar 1 litrelik bardaklarda içiolar bu mereti)
  • George W. Bush( Kesin içip içip Irak'a asker yolluyodu pezemek, karısı bıraktırdı sonra.)
  • Naomi Campbell(Babacım kokainden hapis yatmadı mı bu kadın. Sokak temizletmediler mi?)
  • Jim Carrey
  • Djibril Cisse(topçu kontenjanı bu da)
  • Tom Cruise(Ben yaptım di mi Cocktail diye filmi..)
  • Eminem(bu tedaviden sonra bırakmış.)
  • Adolf Hitler(bu zaten .rrospu çocuu afedersin.)
  • Samuel Jackson(bu da sonradan bırakmaç)
  • Ewan McGregor(Bu yalan lan.. Hadi sigarayı içmesen de içiyo gibi yabarsın da, Trainspotting'de kütür kütür yuvarlıyodun biraları. Ona ne diceksin..)
  • Natalie Portman(Şunu yazarken bile içim titredi.)
Daha fazlasını ahada burdan bulabilirsiniz. Ben en çok ilgimi çekenleri yazdım. Gerisi tee-totallermış, pii-bokalırmış gerekmez bize..

Ama ben diyorum ki gene de;

Deniz kenarında, lüferin yanında 2 duble rakı içmenin de keyfi zararını her türlü amorti eder. Natalie, bu sözüm sana.. Gel buraya, boğaza çıkaracam seni... Canını yirim..

0 responses to "Tee-Totalism"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin