Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Heralde hayatımda ilk kez pederden öğrendiğim bi internet sitesi anlatıyorum.. Hergeleblog tarihinde bir ilk..


İststatus. com

Dünya'nın her yerinde uçan tarifeli uçakların tamamının nerede olduğunu, nereden nereye gittiğini, kaç km hızla, hangi irtifadan uçtuğunu gösteriyor. Bakıyosun burdan, hop diyosun tam üstümüzden uçak geçiyo, bi bakıyosun hakkaten geçiyo.. Vaaay diyosun adamlar Çin'e gidiyor arkadaş.. Ben n'apıyorum, facebook'a bakıyorum. Adamlar Çin'e gidiyor, ben haşortmanlarımla, pijamalarımla oturuyorum..

Telsiz görüşmeleri bile var.. Canın mı sıkıldı, aç burayı bak üstünden hangi uçak geçiyo.. Güzel bişi tabi.. İvit...

Bu arada babam bu siteyi kullanarak bi yıllık bedava enginar kazanmış.. Bildiğin enginar.. Nası diye soranlara bi ara özelden sölerim.. Anlatılınca o kadar komik olmayan hikayelerden çünkü.. Riske etmek istemiyorum..

0 responses to "iststatus.com"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin