Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Şu an çok pis yağmur başladı buralarda.. Başlasın tabi lan.. Az serinlesin hava.. Hem dışardaki salak çocuklar da beyin ütüleyemiyo yağmurda.. Dışarı çıkamıyolar çünkü.. Onlardan daha fazla bağıran anaları da çıkamıyo..


Yetti lan kafam şişti 3 aydır o aptal çocuklar yüzünden.. Hayır çıkıp bağıracam, hatta iki tanesini yakalayıp çok da pis dövecem ama, babası, abisi gelip onlar da beni dövecek.. Bariz götüm yemiyo yani..

Ahanda dindi yağmur.. Gene başladılar.. Köpek mi alsam bi tane en dobermanından.. Yok lan köpeciğe yazık.. Onu da mundar eder bu aptal çocuklar..

Kavanoz gibi doğurup doğurup salıyolar sokağa.. Okula gitmezler bişey yapmazlar. Varsa yoksa kafa şişirsinler.. Ahmetcan, Furkan, Ümitcan, Alperen.. Adlarını bile ezberledim.. Akşamı yok sabahı yok.. Bas bas bağırıyolar. Çıkıp bi bakıyorum, bi tane kıçı kırık tahta parçası var, biri öbürünün elinden almış, geri vermiyo. Veya birine kaleci ol demişler..

Hayır beyinleri de yok.. Top oynadıkları yeri bi görsen. 45 derece eğimli. Lan 2 adım ötede otopark var. Gidin orda oynayın. Yok.. Kafa ütüliycekler ya. İlla benim penceremin altında oynamak zorundalar.

Bi de şey olayı var.. Şimdi bunların anaları nerden baksan 120 kilo.. Hamur işinden, dengesiz beslenmeden, öküz gibi olmuşlar. Çocuğu eve çağırmak gerekince, yanına gidemiyolar tabi. Fiziksel kapasiteleri salyangoz kadar çünkü. Sonra bağır Allah bağır..

"UMUUUUTTCAAAAAAAAAAANNNN!!! ÇABUK EVE GEEEEEEAAAAAAAALLLLLLHHHHHH!!"

Ulan senin Allah belanı versin. Ben burda talep tahmin yöntemlerinin nümerik analiziyle mi uğraşıcam, senin yetersiz çocuğunun ev-oyun çizelgesini mi kontrol edicem.

Kafese kapatacam hepsini kafese.. İzolasyonlu hem de.. Ne Umutcan bi yere gidebilcek, ne sen götünü yırtana kadar bağırabilcen.. Bağırsan da kendi beynini s.kersin artık..

İnsanları seviyorum, bu arkada oturan aptal çocukları ve onların analarını sevmiyorum anasını satiyim..

Nokta!

0 responses to "Baba beni okula gönder, şu Umutcanları da eve gönder lan.."

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin