Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


İlk defa hayatımda, şansım yaver gitti galiba. Evden yol parası aldım diye çıktım. Almamışım, dolmuşa 5 adım kala farkettim. Bindikten sonra farketsem daha fena da. Hemen kenardaki bankamatiğe gittim. Taktım kartı. Bi baktım 17 TL var. Para çekmeye bi bastım, 10 TL kutucuğu pırıl pırıl parlıyodu. Hem de İş Bankası. Ziraat olsa neyse.. 5 TL'lik banknot halinde almışlığım bile vardır ondan. Ama İş Bankası dediğin bankanın ATM'si 50 TL'likleriyle meşhurdur. 4 ATM'de sırasıyla sadece 50 TL ve türevlerinin olduğunu bilirim. Ama bugün 10 TL vardı. Hatta sonuncuyu ben çekmiş bile olabilirim. Ordan para çekemesem taaa eve geri dönücem falan filan.. Bi ton iş..


Şansım bu kadarla da kalmadı. Dolmuşa bi gittim, 6 kişi kuzu gibi beni bekliyo. Ben bindim hareket ettik, yağmur olmasına rağmen zerre de trafik yoktu. Tam kesme menzilimin içinde de güzel bi kız oturuyodu..

Bugün kafama piyano falan düşecek galiba. Bir günde işlerin bu kadar güzel gitmesi hiç normal değil.. Etrafımdaki insanlar; Dikkat edin..

Blog Widget by LinkWithin