Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...

Şimdi hangimizin bu saati dolmuşçuların direksiyon simidinde görünce içi hoplamıyor? Ya da sokakta birinin kolunda görünce ilkokula ya da erkeksek sünnetimize dönmüyoruz. Yaklaşık bir haftadır bu saat konusuyla acaip ilgileniyorum, bir ton bişeyler okudum. Bir sürü özelliği var saatlerin, buna göre de fiyatı artıyor. İçindeki kullanılan değerli taşlardan, tasarımın özelliği, reklamlarında kimin oynadığı ya da kimin sponsoru olduklarına göre şeyler. Ama bu saatte öyle bir şey yok sıfır reklam kampanyası, sıfır tanıtım, ama bütün Türkiye kullanmış. Bu şimdi hayatımızdan geçen bir harika değildir de nedir. Ne saatlere baktım fiyatlarını aklınızı almaz. Zenith'ler, Rolex'ler, Graham'lar efenime söliyim Tag Heuer'ler. İnsanlar yazmış şöyle iyi saat böyle iyi saat falan.."250,000 $ mı, e normalmiş abi bu saate az bile." gibi yorumlara bile rastladım. Bi kişi de dememiş ki "Abicim bu saat bana sünnetimde geldi, 10 sene taktım tık demedi. Hem de 3 tuşuna birden basınca güneş enerjisiyle şarj oluyo, böyle bütün rakamları 8 oluyor falan." Hiçbir saatin zannetmiyorum böyle akılda kalan böyle insanı sevindiren bir özelliği yoktur. Hem de su da geçirmez. Bak "WR" yazıyor. O'nu da babamıza sorup öğrenmiştik ya, hadi neyse..

0 responses to "#F91W-1"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin