Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...

Evet, ben de açtım, ne var?? Ayıp bişi mi yani.. Hep farklı olcaz, marjinal olcaz diye, neymiş efendim Facebook açmamaca, Twitter açmamaca falan.. Gayet popüler etkiye kapılarak, yani insanlar açmış diyerekten, ben de açtım formspring..


Mevzuyu açıklayalım biraz.. Giriyosunuz benim sayfama örneğin, soru soruyosunuz.. Kafanıza göre.. Her türlü soruya açığım.. Bizim bakkal ibrahim abi'den, evrim teoresine kadar her yerden soruyu bekliyorum(ana-bacı karıştırmayın, kavga çıkartırım sanal alemde).. Dersime iyi çalıştım, zaten çalışana bütün sorular kolay..

Linki de BURADA... ahada...

Hadi bekliyorum soruları..

0 responses to "Formspring"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin