Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...

Bak şimdi bu da bu blog'un 100. kayıtı..


Buradan diliyorum ki;

Bundan sonraki bütün yeni yıllara, ben çalışarak girmek istiyorum.. İşim olsun istiyorum o zamanlarda, çalışayım, üreteyim istiyorum.. Alkolse alkol, tombalaysa tombala.. Her zaman yapılır onlar.. Eğlenmem gerektiği için eğlenmek istemiyorum, diğer günlerden farkı olmayan 31 Aralık günlerinde sabahlara kadar çalışıp, para kazanmak istiyorum. Bu ülkeye, vatana millete faydam olsun istiyorum..

Bu da alternatif duam olsun benim, naçizane.. Çok mu şey istiyoruz yani..

0 responses to "Wish."

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin