Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Öyle bir insan arıyorum ki, resminin altına "Wauww, süper çıkmışsın.. :D :P" ya da "Gözlerimi kamaştırdın yaws.." falan gibi jestlerde(!) bulunarak, o kızı bağlamış olsun. Ya da kızlara soruyorum, işi böyle başlatarak ilerleten var mı aranızda. Varsa beni bulun.


Türk Apaçiler bunu anlamadı arkadaş. O resmin altına "O kadar güzel çıkmışsın ki.." yazıp sonuna da 3 nokta koyarak gizem katmaya çalışıyosun ya. O bi boka yaramıyo. Jude Law gelsin, bi fotoğrafa öyle yorum yapsın, o bile o kızı bağlayamaz. İmkanı yok ya. Zaten dikkat et, o yoruma ya cevap gelmez, gelse bile anca bu kadarını alırsın bak. O da en iyi ihtimalle "Teşekkürler :P" Yani o en sondaki uyduruk smiley geldiyse kendini şanslı say zaten. Kız sana uyuz olmamış demek o. Zinhar şansın yok da.

Hiç gördün mü sen, öyle bi yorumdan sonra "Ya aynen çok güzel çıkmışım, ama sen, ama bu karizma, allahım nasıl da farkına varamadım. Senin olmak istiyorum" gibi gelişen olaylar. Yok. Olasılığı 0/1.598.554. Yani 0.


Apaçiliğin bile bi şerefi, onuru vardı. Onu da iki paralık ettiniz lan. Dediğim gibi böyle bir insan bulursam, kız ya da erkek, Türkiye Apaçiler Federasyonu Ömür Boyu Başarı ödülünü bizzat kendim vericem. Altından böyle. Pırıl. Yumuk.

0 responses to "Appuachi'nin Facebook ile İmtihanı"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin