Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...

Çok istek geldi, çok merak edildi, çok soruldu. Ben de hümanist ve içki seven biri olarak, Beşiktaş sahilde ve Değirmendere sahilde herkes rahat rahat efes tombul şişe ve türevlerini içebilsin diye bu yeteneğimi buradan halka mal ediyorum. Adım adım açıklayacağım.


Hem bu yöntemi sadece sahillerde kullanmak zorunda değilsiniz, evde, işyerinde, otellerde, otobüste, Millet Meclisi'nde, terasta, kısacası her yerde kullanabilirsiniz. Tek ihtiyacınız, uygun bir çakmak. Sağlam plastikten ve dikdörtgen prizma şeklinde olanlar tercih sebebidir.




Adım 1: Kullanmadığınız elinizle (benim için sol elim) biranın boynunu resimde görüldüğü gibi kuvvetli bir şekilde kavrayın.

Adım 2: Başparmağınızı azıcık gevşetin. Çakmağın dibinin girebileceği kadar bir boşluk oluşsun.

Adım 3: Çakmağın dibi girdikten sonra, başparmağınızı iyice bastırın. Öyle bi bastırın ki sırasıyla kapak, çakmak ve başbarnağınız sıkıca kilitlensin.

Adım 4: Buradan sonrası sizin fizik ile olan ilişkinize kalıyor. Manivela kolu gibi alttan verin baskıyı, verin pireşşırı. Amiyane tabirle kanırtın. Kanırt, kanırt. Bütün gücünle kanırt.

Adım 5: Zaten çoktan bir "pıst!" sesini duymuş olmanız lazım. O sesi duyduktan sonra zaten cesaretiniz gelecektir. "Olm hadi lan, oluyo Allahıma" gibi düşünceler, zihninizde dönüp duruyordur. Az daha kuvvetlenip "Al ulan anasını sattığımınınnının..hmpfSsSSsSs!!" aşamasına geldiğiniz an: "PLOP!" biranız açıldı. İçmeye hazır.


Bunu biraz Master Degree'ye getirdikten sonra aşağıdaki diğer alet edevatla da açabilirsiniz. Ben sadece denediklerimi yazıyorum. Mantık hep aynı.

  • Gazete
  • Cep Telefonu (eski bi tane olsun. Benim 1100 ideal mesela)
  • Çatal, Bıçak, Kaşık vs.
  • Başka bir bira şişesi (bu yöntemde daima sona 1 adet açılmamış bira kalacaktır.)
  • Teneke Bira

Hadi bakıyim. İyi içmeler.

1 response to "Çakmak Vasıtası ile Bira Açmak : Tutorial"

  1. 20 kere anlatmana rağmen yüzlerce denememde sadece 2 kere parmağımı yaralayarak başarabildiğim eylemi yazılı direktiflerinle yüzde 95 başarı oranıyla geçekleştirdim. Kağıt üzerinde (ne kağıdı lan bilgisayar bu deme çıktı alır belgeyle savunurum kendimi) daha başarılı bir insansın . adamsın .

    GörünmeyenKelle

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin