Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Her öğrencinin başında var, hepiniz aşinasınız bu muhabbetlere de ben gene de yaziyim dedim. Bugün ders çalışmamak için 3 tane tenis maçı izledim. Sonra sınav nereden nereye diye sormak için msn'de sınıftan insanların (zaten 2 kişi tanıyorum) çevrimiçi olmalarını bekledim. Sıra bende olmamasına rağmen 2 kez bakkala bir kez DİA'ya çıktım. Bi tane fesleğenimiz var camın önünde duruyor, onu 3 kez suladım, odamı süpürdüm ve yerinden çıkan prizi değiştirmek için tam 1 saat uğraştım. Az kaldı eve boya badana yapıcaktım. Aklımdan geçirdim. Şu an da youtube'dan salak salak videolar izlemekle meşgulüm. Bundan sonra da How I Met Your Mother'ın tekrarı var onu izlicem. Sonuç mu? USIS* üzerinden görücez.



(USIS: Undergraduate Student Information System, Allah bin belasını versin.)


Çok sevindirici edit: B+ geldi. Hadi hayırlısı.

0 responses to "Final Zamanları"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin