Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...

Dün telefonumu kaybettim. Zaten dandik bişi olduğu için hiç endişelenmedim. Okulda bi yerlerde unutmuşumdur, çalışanlardan biri alır ben Tuğrul'a haber veririm o da gider alır diye düşündüm. Aynen öyle oldu. Aslında çok aranılan bir adam değilimdir. Telefonum günde 4 kere falan çalar. Genellikle yemek yerken ya da bana en uzak olduğu zamanlarda. 3'ü babamdır zaten. 1 tanesi de ya ev arkadaşım "Dışarıdan bişey istiyomusun?" diye arıyodur ya da Tuğrul "Tonoz'a gel" diye arıyodur. Ama dün telefonumu kaybedince bi trafik oldu ki sorma gitsin. Aşama aşama yazıyorum. Gerçek hikayedir.


Part I

Telefonumu bulan çalışan Kuzenimi aramış. Kuzenim babamı aramış. Babam ev arkadaşımı aramış. Ev arkadaşlarımdan biri İzmit'te olduğu için o da buradaki ev arkadaşımı aramış. Ben kimseyi arayamadığım için, Kerem eve gelip de "Buldun mu lan telefonunu?" diyince salak oldum. "Sen nerden biliyosun?" diye sordum, sormaz olaydım. Bu aramalar part I diyebiliriz.

Part II

Evde misafir var. Eve gelcek evde kimse yok. Beni arıyor, garson çocukla konuşuyor. DAha sonra garsondan telefonu alan Tuğrul'la konuşuyor, Tuğrul'dan önce telefonu açan Fatoş'la konuşuyor. Sonra Tuğrul ile konuşuyor. Tuğrul'dan Kerem'in telefonunu alıyor, açıyor Kerem'le konuşuyor, oradan aktarmalı benimle konuşuyor. Son olarak da ben kendi telefonumu arayıp Tuğrul ile konuşuyorum. 

GARSON-->KUZEN-->BABA-->GENCAY--->KEREM--->BEN

MİSAFİR-->BEN(GARSON)
                  -->BEN(TUĞRUL,FATOŞ)
                  -->KEREM
                  -->BEN(SAHİCİ BEN)

KEREM(BEN)-->BEN(TUĞRUL)
 
AMA SONRA BEN BİR KİŞİYLE KONUŞMAK İSTEDİĞİMDE 3 NUMARA İÇİNDE "ARADIĞINIZ NUMARA KULLANILMAMAKTADIR" OLUYOR. ŞU KADAR TRAFİĞE İZİN VEREN AVEA-TURKCELL ORTAKLIĞI, BİR TANE TELEFON KONUŞMASINA İZİN VERMİYOR. O SESLENDİRMEYİ YAPAN KIZI BULURSAM DA KAFA GÖZ DALICAM. HABERİ OLSUN.

0 responses to "Telefon kaybetmek"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin