Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Herkes yazmış bişiler ben eksik kalmak istemiyorum.

Ben üzülmedim aslında öldüğüne. 10 yıldır yüzünü mü görüyoruz zibidinin. Ne zaman haberi çıksa, yok bebeğini sarkıtır, ne bilim oğlancıymış aslında falan.. Öldüyse öldü napalım hocam. İlla birine üzülceksem, John Lennon'a üzülürüm, Kurt Cobain'e üzülürüm, Yavuz Çetin'e üzülürüm, Ruhi Su'ya üzülürüm. Üzüldüydüm zaten bi daha üzülürüm. Ne üzülcem Maykıl'a.. Bütün medya tutturmuş onunla büyüdük falan, yok gençliğimin idolüydü, ıvır zıvır bi sürü bişi. Afedersin ama Maykıl'ın da çok da s.kindeydin yani. Adam son zamanlarında 7 tane antidepresan falan kullanıyomuş, at içse ölür diyo doktorlar. Anasını görse Süleyman Demirel sanıcak. Tövbe estafurullah..

Demem o ki, Maykıl öldü diye 1 canım sıkıldıysa, Neşet Ertaş ölsün 1000 canım sıkılır. Hey yavrum hey! Bi bağırsın valla "AYDOOOOOOOOOOOOOAAAASSSSTTTT!!!" diye, o maykıl var ya moonwalk'la kaçar Latin Amerika'ya. Aslanım Neşet abim. Uyuşturucusu yok, karısı kızı, kumarı yok. Varsa yoksa sazdı, türküydü, sanattı, müzikti. Hem istese moonwalk'un da kralını yapar da, tarzı diil Neşet Abi'min.

1 response to "Maykıl Ceksın"

  1. hergele söylenmeyenleri söylemen, neşet babaya olan vefandan dolayı kutluyorum ve niğde bağlarını sana gönderiyorum

    alien501

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin