Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Bir öğrencinin yaşayabileceği en eziyet durumlardan birindeyim şu an. Yaz okulu + staj.. Kabus gibi lan. İnsanın yaşama sevincini alıyo. Çoktan bir daha yaz okuluna gitmeyeceğime yemin ettim bile. Gereksiz oldu tabi okul seneye Haziran'da bitiyo çünkü. Nese..


İntiharın eşiğindeyim sevgili okurlar. Hayatım bombok gidiyor. Evde internetimiz yok, DVD'imiz bozuk, evi de bok götürüyo. Öğrenci adamın zaaten internetini kestin miydi, kolunu kesmiş gibi olursun. Resmen herşeyimizmiş ya o "www" olayı. Ntvspor, NTV, Cnbc-e nereye kadar. Televizyon iyi hoş da, bi yerden sonra ilkokulda öğretmeni dinler gibi oluyo insan.

Hem abicim benim Facebook'um var, her ne kadar bi hareket olmasa da bakmam lazım, sonra Aceto var, Lambujo var, Extensor var, bu blogları takip etmem lazım.. Ben günde 18 kez ntvspor.net'e girmezsem rahat etmiyorum ki. Ondan sonra benim aklıma bişey gelicek, ben onu youtube'dan bulup izliycem, kafama göre film indiricem falan.

Evde yürürken, ayağımın altına yapışan, karpuz çekirdeği, kuruyemiş kabuğu vs. de tuzu biberi oluyo işin. Mezun olmanın yaklaşmasından mıdır nedir, normalde hijyen olayını anca bi koala seviyesinde dikkate alan ben, bu aralar level 4 ev kızı gibi oldum.

Tüm bu nedenlerden ötürü, gitme zamanının geldiğini düşünüyorum. Yangın tüpünü içmeye çalışarak, banyonun giderine topuğumu tıkamak suretiyle boğularak ya da koltuk altı kıllarını 15 yıl kesmeyerek intihar edicem(Üçüncü seçenekte yanımda bi iki kişi daha götürebilirim, demedi demeyin). Hoşçakal Dünya, Hoşçakal ntvspor.

Süleymanou Youla'ya iyi bakın olur mu? O sizi çok seviyor...

İmza:

Dünya'nın En Tırt Pesimisti

0 responses to "Suisayding"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin