Every human being on earth, has the right to dream freely. Including, bastards, alcoholics and even idiots.

Melaba!

Bu blog'un yazarı, bu blog'la ilgili hiç bir şey vaad etmediği gibi, eşek sıpasının da tekidir. Bi hayrını görmezsiniz. Yaralı parmağa işemez yani. O derece...


Bugün spor servisinde aldım haberi. Ömer Üründül'ün ayağı kırılmış. Geçmiş olsun tabi ki. Ama senin hakkında söylemek istediklerim var Ömer. Bunları yıllardır dost meclislerinde konuşa konuşa bi hal olduk, bi senin kulağına gitmedi.


Seni hiç sevmiyorum sayın Üründül. Günahım kadar sevmiyorum ya. Bence Dünya üzerindeki en kötü spor yorumcusu sen olabilirsin. Olabilirsin değil, öylesin. Eğer ki bu işlerden para kazanıyorsan, haketmiyosun o parayı. Haram para, haram lokma geçiyo boğazından. Futbolu da bilmiyosun, konuşmayı da bilmiyosun. Bi insan bu kadar garantici olur mu ya.. 3 tane kalıp ezberlemiş(altta yazıcam), bunların söyle dur. Söyle dur. İnsan hiç mi değiştirmez, hiç mi kendini geliştirmez, başka yorumculardan, futbol adamlarından bişeyler kapmaya çalışmaz. Bi otur bi kere Rıdvan'ı dinle, Mert Aydın'ı dinle, lan ne biliyim gel bizi dinle lan futbol konuşurken. Yemin ediyorum senden daha iyi yorumculuk yapacak 1 milyon Türk genci var sokaklarda. Hayır, şimdi TRT'nin de mallığıdır bu. Ya yorumcu mu kalmadı, eski futbolcu mu yok usta. Bi kamuoyu yoklaması, bi anket yapamıyor musunuz, koskoca TRT. Bu adamı seven var mı, saçları ne kadar kötü, bi kere adam gibi bi yorum yapmadı falan.. Adam maç yorumlarken, çay karıştırma sesinin geldiğini ben biliyorum yahu. Sonra neymiş "Yalçın, nefesim kesiliyo Yalçın.." Biz bu kadar okuyoruz, çalışıyoruz, ediyoruz, adam atmış kapağı TRT'ye, bir kuruşunu bile haketmeden para kazanıyo. Kazanmıyosa bile canımı sıkıyo benim. Sevmiyorum lan seni. Pis!

Bu adamı zaten tutmazdım da, 2008 Pekin Olimpiyatlarında olan olaydan sonra, nefret seviyesine geldi. Olayı anlatıyorum efenim.

Dediğim gibi 2008 Olimpiyatlarını izliyorum. Ailemin yanındayım ve internet, PS2 vs. vakit geçirebilceğim hiçbir şey yok. Evdeki en teknolojik alet tost makinası. Dedim Olimpiyatları o zaman izleyebildiğim kadar izliyim. Bak şaka yapmıyorum, tekvandodan güreşe, atıcılıktan okçuluğa, 3000 metre engelliden tüy siklet boks maçlarına kadar ne bulursam izledim. Oturdum tam 6.5 saat bisiklet yarışı seyrettim hatta. O derece. Neyse. O gün jimnastik izliyodum. Severim ben jimnastik yarışlarını. Dünya Şampiyonası falan da yakalarsam izlerim. Takımlar kategorisi. Çin ve Amerika finale kalmışlar. İkisi de çok iddialı zaten. Amerika eski şampiyon, Çin de ev sahibi. Zaten öyle meleke, antreman gerektiren branşlarda(dalma, halter, pinpon vs.) Çin bi acaip. Kim anlatıyodu hatırlamıyorum ama, yorumcu olarak Jimnastik Federasyon Başkanı Atilla Örsel var. Gayet güzel bi şekilde anlatıyo kuralları falan. İşte ayağını bükmesi şu kadar puan kaybettirir, alanın dışına çıkarsa bu kadar puan kaybettirir diye. Ulan dedim aferin TRT'ye ne güzel işi bilen yorumcu bulmuşlar. Bunca yıldır bilmeden izliyoruz dedim kendi kendime. Ama sağolsun TRT lafı ağzıma tıktı. O kadar güzel yorumun üstüne, arkadan gelen bu cümle, TRT'ye oluşan bütün sempatimi ve iyi niyetimi aldı götürdü:

"AMA ÇİN TAKIMI DA ÇOK FORMDA!"

Ömer Üründül dedim sana yazıklar olsun. Burda da mı lan. Burda da mı. Defans Blokları yok, Erken gol yok, sen nerden çıktın lan gene, Pis! O gün bugündür, ağır şekilde nefret ederim kendisinden. Yorumladığı maç çok çok önemli değilse de izlemem. Sinirlerimi zıplatıyo çünkü terbiyesiz.

Son olarak buyrun size, Ömer Dürümdür incileri. Bütün maçı sadece aşağıdakilerle yorumluyor.

1 - Bloklar Arası Uyum

Kim öğrettiyse artık. Bütün maç tutturur bi bloklar arası uyum. Ulan kime göre neye göre. Sanırsın Total Futbolu, Cruyyf değil bu buldu.

2 - Kollektif Futbol

"Collective" kelimesini ilk kullanan adamın kemikleri sızlıyodur heralde, bu adam her bu lafı söylediğinde.

3 - X takımı golü erken buldu, şimdi Y takımı açılıcak, çok zevkli bi maç izliycez.

Bunu her söylediğinde maçın 1-0 veya 1-1 bittiğini anlamadı hala.

Demem o ki, çık hayatımızdan Ömer. Rahat bırak bizi. Biz Rıdvan'lara, Murat Kosova'lara, Okay Karacan'lara layığız. Para aldıysan da TRT'ye geri ver. Milli müessese lan orası. Düdük!

0 responses to "Üründüllemece"

Leave a Reply

Blog Widget by LinkWithin